Giber Becerra - Cvičenia na optimalizáciu pohyblivosti a výkonu II..

Tréningový deň s Giberom Becerrom

Gibera Becerru sme si už na našom portáli predstavili v decembri 2015. Je to úspešný kondičný tréner Mexickej futbalovej reprezentácie (od roku 2013) a profesionálneho mexického futbalového klubu Club America. Jeho najväčším trénerským úspechom je doteraz určite kondičná príprava Mexika na úspešné MS 2014 v Brazílii, kde sa Mexičania prebojovali až do play-off. Dnes nám Giber ukáže druhé cvičenie, slúžiace na optimalizáciu pohyblivosti a výbušnosti hráča. Slúži taktiež na zlepšenie celkového výkonu hráča.

Pre trénerov, ktorí sú zdatní v španielčine ponúkame aj oficiálnu stránku Gibera Becerru, kde sa môžete dozvedieť oveľa viac: www.preparacionfisicadefutbol.com

Giber Becerra

Keďže pri svojej trénerskej práci využíva moderné tréningové pomôcky rovnako ako futbalový program SAQ, môžu Becerrove cvičenia aplikovať prostredníctvom knihy SAQ Futbal - tréning a príprava aj futbaloví tréneri na Slovensku. Práve v tejto knihe sú predstavené všetky moderné tréningové pomôcky, ktoré využíva aj Giber.

 

2.CVIČENIE GIBERA BECERRU

V tomto kondičnom cvičení zameranom na zlepšenie a optimalizáciu pohyblivosti a výbušnosti hráča využíva Giber nasledovné pomôcky: malé kužele, mini prekážky a figuríny. Viac o správnej bežeckej technike a ako ju môžete rozvíjať nájdete aj v knihe SAQ Futbal - Tréning a príprava.

 

Priebeh cvičenia

Cvik sa skladá z 2 častí. V prvej fáze hráč striedavo preskakuje cez mini prekážku smerom vpred oboma nohami naraz a zároveň hráč využíva techniku bočného behu, aby sa dostal cez figurínu. Týmto spôsobom prekoná 3 miniprekážky a 2 figuríny. V druhej a záverečnej fáze hráč zrýchľuje na vzdialenosť cca. 2m až po kužele ohraničujúce koniec cvičenia.

 

Počet sérií a opakovaní

Odporúčané množstvo sérií a opakovaní: 3 série po 5 opakovaní s intervalmi odpočinku: IO = 30 sekúnd medzi každým opakovaním a IO = 1 minúta medzi každým setom. Cvičenie sa vykonáva v maximálnej intenzite.

Cvičenie rozvíja: silné rýchle nohy, dynamickú rovnováhu pri odraze a dopade, účinný bočný beh, ktorý v zápase slúži na zbavenie sa tesnej osobnej obrany a vytvorenie priestoru na prijatie lopty.

Giber Beccera - 2.cvičenie

 

 

Musíte tiež vidieť:

Spanish Football School - Španielsky model útočenia - 100 prihrávok

Športová psychológia - Antonín Stavjaňa - Motivácia, emócie, vzťahy a atmosféra v tíme

I Love Goalkeeping - Miroslav Kéry - Tréner brankárov MŠK Rimavská Sobota

 

SAQ Futbal

Doplnkové informácie

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.